KiyOh is een specialist in klantbeoordelingen. Bedrijven zetten KiyOh in om op een onafhankelijke manier beoordelingen te vragen aan klanten en te publiceren. Dit heeft voordelen voor u als consument, maar ook voor het bedrijf zelf. U kunt namelijk een betere inschatting maken, met wie u te maken heeft. En bedrijven kunnen leren van uw feedback. KiyOh is medio 2009 gestart en groeit hard. Inmiddels zijn er zo’n duizenden beoordelingen van alleen echte klanten verzameld.

KiyOh is betrouwbaar en onafhankelijk
   

Omdat betrouwbaarheid voor een groot deel afhankelijk is van het aantal beoordelingen dat een bedrijf krijgt, hebben bedrijven de mogelijkheid hun klanten actief uit te nodigen voor een beoordeling, door het per mail versturen van een beoordelingsverzoek. Hoewel we moeten toegeven dat geen enkel systeem volledig waterdicht is hebben wij getracht zoveel mogelijk werkbare handmatige en technisch barrières te plaatsen die de betrouwbaarheid van beoordelingen versterken en de kans op misbruik verkleinen.

Alleen klanten kunnen een oordeel geven
Alle beoordelingen worden gepubliceerd. Zo krijgt u inzicht in de goede, maar ook aandachtspunten van een bedrijf

KiyOh redigeert niet de beoordelingen. Zoals de klant het beschrijft, wordt het gepubliceerd
Bedrijven kunnen reacties geven op de beoordeling. Zo ziet u meteen hoe een bedrijf met kritiek omgaat en hoe ze het oplossen
De bedrijven committeren zich aan de KiyOh voorwaarden
Negatieve beoordelingen worden nooit tegen betaling door KiyOh verwijderd
KiyOh heeft automatische controles ingebouwd om misbruik zoveel mogelijk te voorkomen

KiyOh monitort de beoordelingen en voert onaangekondigde controles uit